Info
Berea hidrateaza la fel de bine ca apa
Consumul moderat de bere cu sau fara alcool este o modalitate de rehidratare dupa efort fizic, eficienta si fara riscuri.
Compozitia si caracteristicile sale senzoriale recomanda berea ca pe o bautura adecvata pentru a reface pierderile hidrominerale care se produc prin transpiratie, facilitand recuperarea dupa exercitiul fizic. Acestea sunt concluziile unui studiu comparat, realizat de cercetatorii Consiliului Superior de Cercetari Stiintifice din Madrid, pe un grup de 16 voluntari, cu varste intre 20 si 30 de ani, practicanti obisnuiti de activitati fizice. Contrar mitului ca berea ingrasa, cercetatorii spanioli au demonstrat ca acest lichid nu provoaca o crestere in greutate si nici modificari in masa corporala, daca este consumat cu moderatie, respectiv aproximativ 330 ml pe zi in cazul femeilor, si 660 ml in cazul barbatilor.OPT TULPINI DE HPV, MARII VINOVATI DE CANCER DE COL UTERIN
Tipurile 16, 18, 45, 33, 31, 52, 58 si 35 au fost gasite responsabile de declansarea a 90% din totalul cazurilor de cancer de col uterin pe plan mondial, potrivit celui mai vast studiu desfasurat vreodata pe aceasta tema. Cercetarea, coordonata de Silvia de Sanjose, de la Institutul catalan de oncologie din Barcelona, a fost realizata pe esantioanele recoltate de la 10.575 de paciente suferind de forme invazive de cancer de col uterin, diagnosticate intre anii 1949 si 2009, provenind din 38 de tari de pe toate continentele. Numarul deceselor cauzate de cancerul devcol uterin este estimat, in 2010, la aproape 328.000 pe plan mondial, iar 80% dintre aceste cazuri provin din tarile in dezvoltare.
MOMENTUL CONCEPERII INFLUENTEAZA PREDISPOZITIA PENTRU ALERGII
Probabilitatea ca un copil sa dezvolte alergii depinde de anotimpul in care a fost conceput. Cel putin asta sustine un grup de experti din Finlanda, dupa ce a tinut sub observatie un esantion de aproape 6.000 de copii. Potrivit studiului, bebelusii care au stat primele trei luni in pantecele mamei in timpul primaverii inregistreaza un grad de risc mai mare de a fi alergici la lapte sau oua. Mai exact, spun cercetatorii, aproximativ 11 % dintre copiii care in cea de-a 11-a saptamana de dezvoltare intrauterina prind lunile aprilie sau mai ar putea fi alergici la mai multe feluri de mancare. Prin comparatie, numai 6% dintre copiii care se dezvolta in primul trimes tru iarna sunt predispusi la alergii, insa acestia din urma sunt mai vulnerabili in fata infectiilor virale si a deficientei de vitamina D.
Alte articole
Igiena dentara trebuie inceputa inainte de aparitia dintilor
Top articole- Cele mai fierbinti discutii
- Dieta perfecta
- Maraton kangoo jumps in Bucuresti
- horoscoooop
- Kangoo jumps Sector 2
- Valentine's kangoo party
-
Plafar on Facebook






