Info
Singuratatea dauneaza grav sanatatii
E la fel de nociva pentru organism ca fumatul si obezitatea. Contribuie la cresterea tensiunii arteriale, a nivelului stresului, dar si a riscului de aparitie a maladiei Alzheimer. Sunt cele mai ingrijoratoare concluzii trasate de cercetatorii de la Universitatea din Chicago (SUA).
Studiul lor arata ca izolarea sociala diminueaza nivelul de perseverenta al unei persoane si capacitatea de a-si atinge obiectivele, afectand abilitatea de a duce o viata sanatoasa. Singuraticii fac mai putina miscare si se consoleaza cu mancaruri fast-food si, bineinteles, multe dulciuri, au somn agitat, devenind in scurt timp insomniaci. Autorii studiului atentioneaza ca, din acest punct de vedere, insingurarea devine periculoasa chiar si pentru perioade scurte, cum ar fi doua saptamani, de exemplu.UN ALT ADEVAR DESPRE VIN?
Chiar si un pahar de vin pe zi poate dubla riscul de cancer, sustine un studiu efectuat de Institutul National pentru Cancer (INC) din Paris. Specialistii spun ca alcoolul favorizeaza aparitia cancerului de gura, laringe, esofag, colon si san. Dozele mici si zilnice de alcool sunt cele mai periculoase. Nu exista nicio cantitate, chiar daca infima, care sa fie sanatoasa, declara Dominique Maraninchi, presedintele INC. Concluziile sunt cu atat mai socante cu cat, pana nu demult, numeroase alte cercetari demonstrau contrariul, recomandand consumul moderat de vin rosu, bogat in antioxidanti, ca mod de prevenire a cancerului.
OUALE N-AU NICIO LEGATURA CU COLESTEROLUL
Consumul de oua nu influenteaza in vreun fel nivelul colesterolului, asigura cercetatorii britanici de la Universitatea din Surrey. Ei au demontat teoria cresterii colesterolului din aceasta cauza si au recomandat consumul lor in cantitatile dorite. Nu exista restrictii la acest capitol. Este un aliment consistent si sanatos, a afirmat nutritionistul Bruce Griffin, unul din autorii studiului. Fara indoiala, e o veste buna pentru producatorii de oua din Marea Britanie, loviti puternic de campania pentru reducerea cererii pentru acest aliment. Astfel, daca in anii 60 nutritionistii indemnau populatia sa manance maximum cinci oua saptamanal, la inceputul anilor 90 ei au avertizat ca mai mult de trei oua pe saptamana sunt daunatoare organismului.
Alte articole
Top articole
- Cele mai fierbinti discutii
- Dieta perfecta
- Maraton kangoo jumps in Bucuresti
- horoscoooop
- Kangoo jumps Sector 2
- Valentine's kangoo party
-
Plafar on Facebook






