login inregistreaza-te newsletter Adrese magazine Plafar
Info

Dieta anti-alzhaimer

O combinatie de alimente, printre care se numara carnea de peste, fructele, legumele, carnea rosie si produsele lactate, reduce riscul de declansare a maladiei Alzheimer, arata un studiu coordonat de medicul Yian Gu de la Universitatea Columbia din New York.
Cercetarea s-a desfasurat pe un esantion de 2.148 de pacienti cu varsta medie de 65 de ani care nu prezentau simptome ale maladiei Alzheimer. Subiectii au completat un chestionar despre regimul lor alimentar si au fost testati la fiecare 18 luni, timp de patru ani, pentru a li se determina starea sanatatii cerebrale. In timpul acestei perioade de monitorizare, 253 de voluntari au dezvoltat boala Alzheimer. Astfel, medicii au constatat ca alimentele bogate in vitaminele B 12 si E, acidul folic si acizii grasi Omega 3 si Omega 6 actioneaza preventiv atunci cand sunt combinate.
LAPTELE MATERN ESTE ANTI-CANCER
O substanta din laptele matern, numita Hamlet, are capacitatea de a distruge 40 de tipuri de celule cancerigene din organism, conform unui studiu realizat de cercetatorii de la Universitatile din Gothenburg si Lund din Suedia. In cadrul experimentului, substanta, formata dintr-o proteina si un acid gras, a fost extrasa din laptele matern si injectata apoi direct in tumorile maligne ale pacientilor cu cancer la vezica urinara. Procedura a condus la eliminarea prin urina a celulelor cancerigene moarte, marind astfel sperantele pentru dezvoltarea unui tratament cu potential mare de vindecare a bolii. Marele avantaj al medicamentului Hamlet este ca nu afecteaza in niciun fel sanatatea celulelor neafectate de cancer, dar si ca-si pastreaza eficienta in urma contactului cu mediul acid din stomac.



Parerea cititorilor despre acest articol
Adauga un comentariu
 
  • Plafar on Facebook