Ai nevoie de mai multa energie

Bauturile energizante clasice sunt, in general, bogate in cofeina si zaharuri rafinate, la care se adauga un amestec din extracte de plante sau ingrediente artificiale precum taurina. In afara de faptul ca sunt contraindicate hipertensivilor, persoanelor cu ritm cardiac neregulat si gravidelor, specialistii spun ca bauturile energizante nu sunt mai periculoase decat cateva cesti de cafea, atat timp cat sunt consumate ocazional. Pe de alta parte insa, studiile din domeniu nu au la baza cercetari ale efectelor pe termen lung.
Cercetatorii australieni de la Universitatea din Adelaide au stabilit ca bauturile energizante din comert declanseaza modificari grave in organism, precum cresterea presiunii arteriale, a vascozitatii sangelui si o functionare defectuoasa a vaselor sanguine.
ALTERNATIVE NATURALE 100%
De ce sa iti agasezi corpul cu ingrediente artificiale, in doze ridicate, cand poti obtine acelasi efect, in mod natural? Unele sucuri din fructe, legume sau ceaiuri functioneaza la fel de bine. In plus, ajuta la detoxifierea corpului si sunt bogate in vitamine si minerale. Ai nevoie doar de cinci minute si un mixer sau blender. Apoi, paharul sus! Toate bauturile energizante ar trebui consumate in maximum trei – sase ore de la preparare.
SUCUL DE MORCOVI este indicat pentru cresterea imunitatii si prevenirea imbatranirii premature, datorita continutului important de minerale si vitamine: vitamina A, B1, B2, C, fier, calciu, magneziu, fosfor. Mai mult, imbunatateste calitatea sangelui, astfel incat inlatura oboseala. In combinatie cu suc de portocale sau de patrunjel, devine un energizant si mai puternic. Poti amesteca sucul de morcovi si cu lapte, pentru un mic dejun revitalizant.
SUC DE SPANAC SI TELINA. Are efect pozitiv asupra sistemului nervos si efect energizant, pentru intreg organismul. Contine fier, calciu, betacaroten, vitamina B6, vitamina C, sodiu si potasiu.
CACAO CU LAPTE. Este energizantul sanatos si sigur pe care il folosesc si sportivii inainte de antrenamente. In plus, laptele contine calciu, vitamina D si proteine.
SUC DE SFECLA ROSIE. Se bea un pahar de suc pe zi, in reprize, pe cat posibil inainte de masa cu o jumatate de ora. Sau, poti pregati un amestec de 400 ml de suc de morcov, 50 ml de suc de patrunjel, 100 ml de suc de sfecla si 1 lingurita de suc de lamaie. Bea intreaga cantitate pe parcursul unei zile. Poti de asemenea, sa faci o cura de o luna, pentru intarirea organismului. Virtutile terapeutice ale radacinii de ghimbir sunt cunoscute din cele mai vechi timpuri, fiind foarte pretuite in medicina asiatica. Ceaiul din ghimbir iti ofera energie si vitalitate, fiind in acelasi timp parfumat si avand un gust deosebit. Combinatiile de ceaiuri pe care Sonnentor ti le pune la dispozitie sunt o simfonie de arome care iti rasfata simturile in orice moment al zilei.
BANANE SI SMOCHINE. Ai nevoie de o banana coapta, 3-4 smochine, 1 lingurita de miere si o ceasca de apa. Amesteca banana si smochinele cu blenderul si adauga apoi restul ingredientelor. Poti, de asemenea, sa pui si o lingurita de polen, pentru un efect mai puternic. Smochinele pot fi inlocuite cu stafide.
MIERE SI POLEN. Amesteca intr-un bol o lingura de miere, o lingurita de polen si o ceasca de apa calda. Poti adauga si extract de ginseng pentru extra-energie.
GALBENUS DE OU SI SUC DE MORCOVI. Pune un galbenus de ou si o ceasca de suc de morcovi intr-un mixer. La final, adauga si o jumatate de lingurita de praf de spirulina.
LAPTE DE SOIA, GALBENUS DE OU SI MIERE. Pune toate ingredientele intr-un blender. Laptele de soia energizeaza, galbenusul de ou contine lecitina benefica sistemului nervos, iar mierea faciliteaza digestia si produce un plus de energie.
MORCOVI, MERE, GALBENUS DE OU SI MIERE. Pentru o doza de bautura energizanta ai nevoie de un morcov, o jumatate de mar, 1 ceasca de lapte soia, 3-9 grame de extract de ginseng.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *