login inregistreaza-te newsletter Adrese magazine Plafar
Info

Infidelitatea se mosteneste

Cel putin in ceea ce-i priveste pe barbati, afirma cercetatorii de la Universitatea Carolina din Praga, confirmand vechiul proverb potrivit caruia aschia nu sare departe de trunchi.
Studiul a stabilit ca, desi atat femeile, cat si barbatii au aventuri extraconjugale, barbatii prezinta mai multe probabilitati sa fie infideli daca tatii lor au fost infideli in timpul copilariei si adolescentei lor. Potrivit oamenilor de stiinta, fenomenul nu este influentat de gradul de satisfactie din relatia sa. Barbatii tind sa aiba aventuri pentru ca vor sex si un numar mai mare de partenere sexuale/parteneri sexuali si nu pentru ca s-au saturat de sotii.
MINORII, PREDISPUSI SA CONSUME ALCOOL, DACA ISI VAD PARINTII BAND
Copiii si adolescentii care-si vad parintii consumand alcool in mod regulat sunt de doua ori mai predispusi sa bea si ei cantitati mari de alcool decat semenii lor care nu au acest exemplu acasa. Este concluzia unui studiu realizat in Marea Britanie de catre cercetatorii de la Ipsos Mori. Acestia au intervievat 5.700 de adolescenti si au stabilit ca unul din patru copii de 13-14 ani s-a imbatat de mai multe ori si peste jumatate din tinerii de 15-16 ani au consumat alcool in cantitati mari. Cercetatorii au mai constatat ca pe langa experienta domestica, un factor important in determinarea consumului de alcool la tineri este influenta prietenilor. Mai exact, s-a observat ca riscurile ca un minor sa bea se dubleaza daca acesta petrece mai mult de doua nopti pe saptamana socializand sau creste de patru ori daca acesta petrece fiecare seara cu prietenii.
NECTARINELE, UN DULCE NECESAR
Zemoase si apetisante, sunt un deliciu apreciat de toata lumea. Putini insa le cunosc adevaratele beneficii. Bucura-te de ele, in cunostinta de cauza!
1 SARACE IN CALORII, aceste fructe te ajuta sa scapi lent de kilogramele in plus si sa-ti mentii greutatea fara prea mari eforturi. Atentie insa, nectarinele tin la silueta doar daca sunt mancate crude. Daca sunt preparate termic, ele pierd o parte din vitamine si din enzime. Mai mult, prin adaosul de zahar, dulceata sau compotul de nectarine ingrasa.
2 REGLEAZA ACTIVITATEA FICATULUI SI A INTESTINELOR. Consuma in acest sens 3-4 nectarine dimineata, la micul dejun, cateva zile la rand.
3 FIBRELE CONTINUTE de aceste fructe sunt foarte bine tolerate de sistemul digestiv, de aceea sunt recomandate chiar si copiilor de varsta foarte mica, precum si celor care sufera de sindromul colonului iritabil.
4 GRATIE SUBSTANTELOR PE CARE LE CONTIN, au darul de a proteja celula nervoasa si de a mentine echilibrul sistemului nervos, fiind nemaipomenite in nevroze si insomnii.
5 SUNT BOGATE IN FITONUTRIENTI, antioxidanti si carotenoide, deci ajuta la reducerea riscului de aparitie a unor boli grave precum cancerul, maladiile cardiovasculare, artrita sau unele afectiuni oculare.
6 AU EFECT ANTIRID. Cercetarile biochimistilor au aratat ca in pulpa nectarinelor exista numeroase substante care pot regenera tesutul pielii. Substantele active nu actioneaza direct asupra tenului, ci asupra secretiei unor hormoni ai creierului de tip serotonine, care cresc eficienta controlului nervos asupra proceselor care se petrec la nivelul pielii. Cercetatorii estimeaza ca un consum zilnic de 300-350 g de nectarine ori piersici, timp de 45 de zile, poate scadea viteza de ridare cu 55-65%.
7 CEAIUL DIN FRUNZE DE NECTARINE este util in tratarea infectiilor parazitare intestinale, are actiune calmanta, antispastica si slab purgativa. Infuzia se prepara din 30 g de frunze la 500 ml de apa clocotita, se acopera vasul, se lasa sa infuzeze 10 minute, apoi se strecoara. Se bea cate o ceasca de trei ori pe zi, dupa mesele principale.
Parerea cititorilor despre acest articol
Adauga un comentariu
 
  • Plafar on Facebook