Info
Ciocolata potenteaza aptitudinile matematice
Inca o veste buna pentru iubitorii de ciocolata. Cercetatorii de la Northumbria University din Marea Britanie au descoperit ca aceasta stimuleaza activitatea cerebrala si imbunatateste performantele la testele matematice.
Mai exact, in cadrul unui experiment, un grup de 30 de voluntari care au consumat cantitati mari de flavonoizi - compusi naturali existenti in ciocolata - au efectuat calculele mai rapid si cu o acuratete sporita fata de membrii altui grup de comparatie, care a primit un placebo. Oamenii de stiinta au concluzionat ca ciocolata ii face pe oameni sa fie mai alerti si mai putin obositi din punct de vedere mintal - in special ciocolata neagra, care contine mai multi flavonoizi decat varietatile de ciocolata alba sau cu lapte.Avem grasime de bebelus si la maturitate
Tesutul adipos brun, care are un rol activ in arderea caloriilor si in reglarea metabolismului la bebelusi, exista si in organismul adultilor. Descoperirea apartine cercetatorilor de la Universitatea Harvard si da noi sperante celor afectati de obezitate si diabet. Pana in prezent, medicii erau convinsi ca tesutul adipos brun - fluid - nu exista decat la copii si ca el dispare in totalitate la varsta adulta. In cadrul studiului harvardian, la care au participat 1 972 de persoane, s-a constatat ca tesutul adipos brun este prezent in concentratii mai mari la persoanele adulte zvelte, cu o concentratie medie a glucozei in sange. Subiectilor li s-au facut tomografii care au permis identificarea depozitelor importante de tesut adipos brun la 7,5% dintre femei si la peste 3% dintre barbati. Totodata, s-a stabilit ca acest tip de grasime este mai activ in timpul iernii, cand temperaturile sunt scazute, indeplinindu-si mai bine functia de ardere a caloriilor pentru a produce caldura.
Nucile protejeaza de cancer la san
Consumul regulat de nuci poate preveni aparitia cancerului la san, dar si a maladiilor cardiace, sustin cercetatorii scolii de medicina a Universitatii Marshall, SUA. Efectele benefice ale nucilor au fost testate in cadrul unui studiu realizat pe soareci, specialistii asigurand ca acestea sunt valabile si in cazul oamenilor. Nucile contin ingrediente precum acizi grasi omega-3, antioxidanti si fitosteroli, care reduc riscul de aparitie a tumorilor canceroase. Cercetarile anterioare au aratat ca nucile mancate la sfarsitul mesei reduc repercusiunile negative ale preparatelor grase asupra arterelor.
Alte articole
Mainile barbatilor mai curate decat ale femeilor
Top articole- Cele mai fierbinti discutii
- Dieta perfecta
- Maraton kangoo jumps in Bucuresti
- horoscoooop
- Kangoo jumps Sector 2
- Valentine's kangoo party
-
Plafar on Facebook






